Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:…
зберігати посилання та мультимедійні документи, створювати та редагувати публікації, тобто відбувається налагодження соціальної взаємодії.
Географічні сервіси – дозволяють отримувати географічні дані зі супутника, звірити точний час, координати, місце розташування об’єкта. (наведіть приклади. GoogleMaps – он-лайн карта з великими можливостями. На нашому сайті наш відеооператор розмістив он-лайн карту Веселого)
1. Обговорили проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті;
2. Запланувала, як вони будуть використовувати Інтернет для співпраці та спілкування при виконанні завдань проектів;
3. Переглянула План вивчення теми та внесла до нього зміни;
зберігати посилання та мультимедійні документи, створювати та редагувати публікації, тобто відбувається налагодження соціальної взаємодії.
Географічні сервіси – дозволяють отримувати географічні дані зі супутника, звірити точний час, координати, місце розташування об’єкта. (наведіть приклади. GoogleMaps – он-лайн карта з великими можливостями. На нашому сайті наш відеооператор розмістив он-лайн карту Веселого)
Соціальні відео сервіси – місце збереження в мережі великої кількості відео. (Наприклад. YouTube…) Що необхідно пам’ятати при завантаженні свого відео на такі сервіси?(обговорення з учнями)
Мережеві карти знань – служби, які дозволяють створювати он-лайн карти знань, схеми, таблиці.
Мережеві щоденники – сервіс, який дозволяє вести свій щоденник в Інтернет. Що необхідно пам’ятати при веденні такого щоденника? (обговорити з учнями)
Блог – сервіс для спілкування в мережі. Наведіть приклади, де (окрім блогів) можна спілкуватися в Інтернеті? (Контакт, Одноклассники – соціальні мережі..) Яких правил необхідно дотримуватися при роботі в таких мережах? (Етикет електронного спілкування, обговорити з учнями).
Соціальні закладинки – сервіси для створення заклади нок Інтернету. Що таке закладинка? (Каталог сайтів, які систематизовані за однією тематикою)
2. Запланувала, як вони будуть використовувати Інтернет для співпраці та спілкування при виконанні завдань проектів;
3. Переглянула План вивчення теми та внесла до нього зміни;
Комментариев нет:
Отправить комментарий