понедельник, 4 ноября 2013 г.

Модуль 6

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:…
зберігати посилання та мультимедійні документи, створювати та редагувати публікації, тобто відбувається налагодження соціальної взаємодії.

Географічні сервіси – дозволяють отримувати географічні дані зі супутника, звірити точний час, координати, місце розташування об’єкта. (наведіть приклади. GoogleMaps – он-лайн карта з великими можливостями. На нашому сайті наш відеооператор розмістив он-лайн карту Веселого)
Соціальні відео сервіси – місце збереження в мережі великої кількості відео. (Наприклад. YouTube…) Що необхідно пам’ятати при завантаженні свого відео на такі сервіси?(обговорення з учнями)
Мережеві карти знань – служби, які дозволяють створювати он-лайн карти знань, схеми, таблиці.
Мережеві щоденники – сервіс, який дозволяє вести свій щоденник в Інтернет. Що необхідно пам’ятати при веденні такого щоденника? (обговорити з учнями)
Блог – сервіс для спілкування в мережі. Наведіть приклади, де (окрім блогів) можна спілкуватися в Інтернеті? (Контакт, Одноклассники – соціальні мережі..) Яких правил необхідно дотримуватися при роботі в таких мережах? (Етикет електронного спілкування, обговорити з учнями).
Соціальні закладинки – сервіси для створення заклади нок Інтернету. Що таке закладинка? (Каталог сайтів, які систематизовані за однією тематикою)


1. Обговорили проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті;
2. Запланувала, як вони будуть використовувати Інтернет для співпраці та спілкування при виконанні завдань проектів;
3. Переглянула План вивчення теми та внесла до нього зміни;

Комментариев нет:

Отправить комментарий