вторник, 5 ноября 2013 г.

Модуль 8

Цей  модуль допоміг мені  зрозуміти, як  можна  ефективно використовувати  інформаційно-комунікаційні  технології  для підтримки  та оцінювання  процесу навчання учнів. Крім того він допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме: зрозуміти, як побудувати такий важливий етап роботи над проектом як оцінювання роботи учнів. Не всі учні психологічно готові до об'єктивної самооцінки, психологічні бар'єри та сором'язливість не завжди виправдовують взаємооцінку. Я  ознайомилась з такими видами допомоги учням: тренінги, круглі столи,  індивідуальні бесіди тощо. Навчилась допомагати учням створювати різні види оцінювання продукту роботи групи. Зрозуміла, що таке оцінювання потреб учнів у світлі вимог і навичок освіти 21 століття.

Комментариев нет:

Отправить комментарий